Ghadia School

Het jaar 2014 stond in het teken van renovatie. In januari stak een groep vrijwilligers twee weken lang de handen uit de mouwen.

De vrijwilligers hebben twee van de vier scholen, in Bilsi en Ghadia een mooie opknapbeurt gegeven. Er werd gestuct, gesausd, meubilair opgeknapt, lokalen versierd en er werden moestuintjes en speeltuintjes aangelegd. Daarnaast was er aandacht voor de kwaliteit van het onderwijs. Zo gaf een aantal vrijwilligers de leraren feedback op hun manier van lesgeven en de leraren konden Engelse lessen volgen. Ook lieten de vrijwilligers zien wat het belang van goede hygiëne is. Denk hier bijvoorbeeld bij aan het wassen van de handen voor het eten. Er was ook tijd voor lachen en plezier, want op beide scholen organiseerde de groep een spectaculaire sportdag.

Kortom, er is veel goed en mooi werk verricht. De stichting is deze actieve groep vrijwilligers erg dankbaar voor hun enorme enthousiasme en hun fantastische inzet.

Het Golfsucces van 2023

Het was een mooie, zonnige dag op de golfbaan van Het Rijk van Nunspeet. ’s Morgens was de lucht mooi blauw en scheen de zon!

Nogmaals bedankt W4Y!

Een speciaal bedankje van de kinderen van klassen 1-2! Deze kinderen kunnen genieten van een jaar lang onderwijs dankzij de prachtige donatie van W4Y.

Diwali 2023

Divali, ook bekend als het Hindoestaanse Lichtjesfeest, is een kleurrijk hindoeïstisch festival dat de overwinning van het licht op de duisternis viert. Huizen worden verlicht

€ 6.500 donatie van W4Y !

Onze vaste sponsor W4Y laat ons delen in de feestvreugde!

2023 Rally

Op woensdag 27 September was het weer zover! Lekker toeren met de Sampark Autorally. Dit keer was het vernieuwde Venture Group pand aan de Schering

Bedankt Stichting Meros

Stichting Meros steunt Stichting Sampark! Zij deden een donatie van € 3000 ,- !  De donatie werd overhandigd door bestuursleden Bert Jan en Jeroen Groothuis.