Netwerk Event 2024

Lees hier over het allereerste Sampark Netwerk Event, waarbij we onze vaste sponsoren in het zonnetje hebben kunnen zetten!

Het Golfsucces van 2023

Het was een mooie, zonnige dag op de golfbaan van Het Rijk van Nunspeet. ’s Morgens was de lucht mooi blauw en scheen de zon! Het was echt een perfecte dag voor ons Samparkgolftoernooi. Bedankt aan alle deelnemers en sponsoren voor het mogelijk maken van deze geweldige dag. Samen maken we een verschil voor Stichting Sampark!

Met dankbaarheid, Het Sampark bestuur

Nogmaals bedankt W4Y!

Een speciaal bedankje van de kinderen van klassen 1-2! Deze kinderen kunnen genieten van een jaar lang onderwijs dankzij de prachtige donatie van W4Y.

Diwali 2023

Divali, ook bekend als het Hindoestaanse Lichtjesfeest, is een kleurrijk hindoeïstisch festival dat de overwinning van het licht op de duisternis viert. Huizen worden verlicht met olielampen, er worden zoetigheden gedeeld, en het symboliseert het begin van een nieuw jaar en de triomf van het goede over het kwade.

2023 Rally

Op woensdag 27 September was het weer zover! Lekker toeren met de Sampark Autorally. Dit keer was het vernieuwde Venture Group pand aan de Schering te Genemuiden de uitvalsbasis. Wat hebben we genoten! Aan alle deelnemers: bedankt voor uw bijdrage!

Bedankt Stichting Meros

Stichting Meros steunt Stichting Sampark! Zij deden een donatie van € 3000 ,- !  De donatie werd overhandigd door bestuursleden Bert Jan en Jeroen Groothuis.

Holi 2023

Het festival van kleur werd volop gevierd op de Sampark scholen.

Fietsuitreiking 2023

Zoals ieder jaar zijn er weer fietsen uitgereikt aan de schoolverlater die zich hebben opgegeven voor een vervolgopleiding. Wat een happening is het dit keer geworden! Er was zelfs een nieuwsploeg aanwezig, die gelukkig het hele verhaal online gezet heeft.