Sampark Rally

27 september 2023

! Let op: Data wijziging !

Race nu naar de aanmeldknop voor de 10e editie van de Sampark Autorally op woensdag 27 September, 2023.

We nodigen u van harte uit om deel te nemen aan dit bijzondere evenement, waarvan de opbrengst volledig ten goede komt aan Stichting Sampark.

Tijdens deze editie nemen wij u en uw bijrijder mee door de prachtige natuur in deze mooie regio. Ook deze rally wordt professioneel uitgezet door Hansje van den Broek. U bent verzekerd van een compleet verzorgde dag, vol sportieve ontspanning en goed gezelschap.

Omdat we de 10e editie te vieren, zal het startschot van de rally rond 9.30 uur klinken bij het volledig gerenoveerde pand van de Venture Group aan de Schering 31-33, te Genemuiden. Hier wordt de dag ook afgesloten met een heerlijk diner, waarbij we de winnaars bekend maken en genieten van elkaar gezelschap.

In totaal kunnen er 60 equipes deelnemen aan de rally.

Bent u geïnteresseerd? Meld u dan zo snel mogelijk aan!

De kosten voor deze compleet verzorgde dag zijn € 600 per equipe (twee personen in een eigen verzorgde auto). De sluitingsdatum voor opgave is 8 september 2023.

Mocht u zelf geen rally-auto tot uw beschikking hebben, dan kunt u voor de huur van een auto terecht bij Classic Job in Dalfsen (www.classic-job.nl).

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Lianne Molhoek via telefoonnummer 038 385 50 00 of per e-mail info@sampark.nl.

Met dit soort succesvolle evenementen halen wij geld op voor de Stichting. Met de opbrengsten daarvan heeft Sampark al veel werk kunnen verzetten in India. Middels financiële en praktische ondersteuning biedt de stichting basisonderwijs aan kansarme kinderen op het platteland van India en worden beroepsopleidingen georganiseerd voor jongvolwassenen in Delhi. Ook de opbrengst van deze rally is weer voor de Sampark-projecten bestemd.

27-09-2023
hele dag