Sampark Rally

14 September 2022

Riemen vast want op 14 september 2022 gaan we weer toeren! We hebben er even op moeten wachten, maar u kunt zich hieronder aanmelden d.m.v. het kopen van een ticket voor de 9e editie van de Samparkrally.

Met uw deelname steunt u ons doel en biedt u kinderen op het platteland een kans op een betere toekomst. Daarnaast is het natuurlijk ook een bijzonder leuk uitje!

Tijdens deze editie nemen wij u en uw bijrijder mee door de prachtige natuur van Drenthe. Ook deze rally wordt professioneel uitgezet door Hansje van den Broek. U bent verzekerd van een compleet verzorgde dag, vol sportieve ontspanning en goed gezelschap.

Het startschot van de rally klinkt rond 9.00 uur bij Châteauhotel en Restaurant De Havixhorst, De Schiphorst. Op dezelfde locatie sluiten we de dag gezamenlijk af met een feestelijk diner.

De eerste acht Samparkrally’s waren prachtige, enorm geslaagde dagen. Met de opbrengsten daarvan heeft Sampark veel werk kunnen verzetten in India. Middels financiële en praktische ondersteuning biedt de stichting onderwijs aan kansarme kinderen op het platteland van India en worden beroepsopleidingen georganiseerd voor jongvolwassenen in Delhi. Ook de opbrengst van deze rally is weer voor de Samparkprojecten bestemd.

In totaal kunnen er 60 equipes deelnemen aan de rally. Bent u geïnteresseerd? Meld u dan zo snel mogelijk aan via de website https://www.stichtingsampark.nl/events/samparkrally-2022/

De kosten voor deze compleet verzorgde dag zijn € 600 per equipe (twee personen). De sluitingsdatum voor opgave is 13 mei 2022.

Mocht u geen rally-auto tot uw beschikking hebben, dan kunt u voor de huur van een auto terecht bij Classic Job in Dalfsen (www.classic-job.nl).

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Lianne Molhoek via telefoonnummer 038 385 50 00 of per e-mail info@sampark.nl.

NB | Bent u geïnteresseerd in een andere manier van doneren? Klik dan op de DONEER knop bovenaan of bekijk de sponsor pakketten hier.

14-09-2022
hele dag