Wijnactie 2020

Herinnert u zich de wijnacties van Stichting Sampark van de afgelopen jaren nog? Ook dit jaar komen wij als vrijwilligers van Stichting Sampark weer met twee Italiaanse wijnen waarmee u onze stichting steunt. Het mooie hieraan is dat uw met de aanschaf stichting Sampark steunt en het is natuurlijk altijd leuk om een fles wijn cadeau te doen. Of dat nu aan familie is of aan zakenrelaties.  Onze leverancier van deze wijnen is Schuttelaar Wijnen in Zwolle.

Het jaar 2020 zal de geschiedenisboeken ingaan als het jaar van Corona, het jaar waarin de hele wereld in de ban was van de pandemie. Zowel in Nederland als in India ervaren wij de gevolgen van dit alles. In India ligt momenteel alles nog stil en de kinderen mogen niet naar school vanuit de overheid.

In Nederland hebben we de Samparkrally en het Samparkgolftoernooi helaas moeten annuleren, wat betekent dat die inkomsten volledig zijn weggevallen voor Sampark. Daarom zijn wij ontzettend blij met onze sponsoren die zorgen voor een deel van onze inkomsten. Hopelijk wilt u ons allemaal steunen om ons werk in India door te laten gaan.

Palazzo Mio Grillo, Sicilië biologisch

De Palazzo Mio Grillo is gemaakt van 100% Grillo . Het is een frisse stijl wijn met  een  fruitig  en bloemig karakter . De Palazzo Mio Grillo heeft een bleek gele heldere kleur. In de neus frisse jonge tonen van citrus, ananas, lychee en perzik . In de mond vooral fris met  een  exotische afd ronk. Heerlijk bij salades, koude voorgerechten en bijvoorbeeld kip.Old Vines Tempranillo

Palazzo Mio Rosso Puglia, biologisch

De Palazzo Mio Rosso is een smaakvolle, zachte en zwoele rode wijn uit het zuiden van Italië . In de neus een lichte kruidigheid met tonen van donkere bessen,  chocolade en pruimen . Medium lange afdronk wat het een heerlijke huiswijn maakt. De populaire zachte stijl van Zuid-Italië is duidelijk te proeven in deze biologische wijn. Het is een wijn die zeer breedinzetbaar is en een echte allemansvriend is.